.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو سفر هوایی وزیر کشور به مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است.
لغو سفر هوایی وزیر کشور به مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی

به گزارش شمال نیوز ، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در مورد لغو پرواز وزیر کشور در فرودگاه شهدای ساری گفت: آمادگی لازم برای انجام این پرواز وجود داشت و یک ساعت قبل از انجام این پرواز نیز شرایط آب و هوایی مناسب بود.

 

او با بیان اینکه تصمیم نهایی برای انجام پرواز به عهده خلبان است، افزود: در ۲۰ دقیقه منتهی به پرواز دید افقی به پایین‌ترین حد  استاندارد خود رسید و این پرواز انجام نشد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه سامانه کمک ناوبری در فرودگاه شهدای ساری نصب شده است ، ادامه داد: انجام پرواز بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و چنانچه وضعیت هوا مناسب شد با تصمیم خلبان امکان پرواز مجدد وجود دارد

 

 توده بارشی از شب گذشته وارد مازندران شده است و به صورت رگباری نقاط مختلف از جمله ساری، مرکز استان را تحت تاثیر قرار داده است.

 

بر اساس برنامه‌های که استانداری مازندران اعلام کرده بود احمد وحیدی دستجردی وزیر کشور قرا بود امروز از طریق فرودگاه شهدای ساری به مازندران سفر کند.

 

افتتاح نخستین اتاق سرور استان براساس استاندارد‌های بین المللی، شرکت در جلسه شورای اداری استان، افتتاح تجمیعی پروژه‌های مسکن محرومان، افتتاح سایت اداری شهرستان سیمرغ، آغاز عملیات ساخت مجتمع مرغداری با ظرفیت یک و نیم میلیون قطعه در گلوگاه از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به مازندران اعلام شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.